Karen Anne Kleppe, her med kollega Daniel Berg Fosseng.
Foto: Morgane Fauconnier
Slutter som TV 2s kvinne i Troms og Finnmark
Karen Anna Kleppe flytter tilbake til Bergen.
Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
TV 2-reporter Karen Anna Kleppe gir seg som kanalens reporter i Troms og Finnmark, og flytter til Bergen.
Det var iTromsø som først omtalte saken.
– Jeg skal tilbake til TV 2 i Bergen. Der er det spennende oppgaver som venter, egentlig, sier Kleppe til Nordlys.
Hun tok over jobben, med base i Tromsø, etter Egil Pettersen for et års tid siden.
– Det har vært et vanvittig fantastisk år. Jeg har opplevd så mye jeg ikke kunne ha drømt om. Det er en av Norges mest spennende stillinger etter min mening, sier hun til Nordlys.
Bjørnar Solheim, redaksjonssjef for distriktsreporterne til TV 2, opplyser til avisa at søknadsfristen for å bli Kleppes erstatter i nord går ut i morgen, tirsdag 18. januar.
Nylige artikler
Se og Hørs bilde av Marius Borg Høiby var ekte likevel
Kunstneraksjon med refs til Medietilsynets KI-bruk
Statskanalens støttehjul
Unge menn mener alternative medier tilfører viktig informasjon
Flertallet mener journalister påvirkes av egne politiske standpunkter
Mest leste artikler
Pulte rundt i alle mediehus denne uka
Se og Hør tok bilde i NRK-legendes begravelse – klaget inn til PFU
Se og Hørs bilde av Marius Borg Høiby var ekte likevel
Historisk PFU-nekt: Nå er saken sendt til Norsk Redaktørforening
Var bekymra for om Shada-saka ville bli publisert