TU og Digi får ny visuell identitet

Roger Aarli-Grøndalen
nyhetsstudio

Nettavisene TU og Digi har fra i dag et nytt visuelt uttrykk, skriver mediehuset i en pressemelding.

Den nye identiteten er utviklet i samarbeid med designbyrået Kurppa Hosk.

– Å jobbe med TU Media har vært et superspennende samarbeid, hvor vi sammen har forent 170 års historie med et fremtidsrettet visuelt uttrykk, sier Hallvard Bache i Kurppa Hosk.

– Dette handler ikke bare om design, men om å ta med oss det beste fra historien og gjøre det tydelig for dagens brukere – i en tid der teknologi, data og innsikt blir stadig viktigere, sier Nina Sofie Ellingsen, kommersiell direktør i TU Media.

Den nye profilen er nå tatt i bruk på TU og Digi og rulles fortløpende ut i TU Medias øvrige redaksjonelle og kommersielle flater.

Ny logo for TU og Digi
Powered by Labrador CMS