Ny rekord for Amedia i Sverige

Roger Aarli-Grøndalen
nyhetsstudio

Bonnier News Local, hvor Amedia eier 20 prosent, har passert 300.000 digitale abonnementer.

Selskapet peker på abonnementstilbudet +Allt som en viktig forklaring på suksessen, det svenske konsernets variant av Amedias +Alt.

– Fremfor alt er det et resultat av hardt arbeid i våre redaksjoner, sier Pia Rehnquist, forretningsområdesjef, i en pressemelding.

Over 60 prosent av selskapets abonnenter er nå digitale.

Pia Rehnquist, forretningsområdesjef i Bonnier News Local.

– Vi har lenge sett hvordan stadig flere velger å lese vår lokale journalistikk digitalt. God lokaljournalistikk med både bredde og dybde blir satt pris på. Jo bedre vi blir på å pakke og presentere den digitalt, desto bedre lykkes vi også med å nå ut til nye kunder, sier Rehnquist.

+Allt gir abonnentene tilgang til innhold fra alle lokalavisene konsernet eier i Sverige samt Dagens Nyheter, Expressen, Privata Affärer og flere ulike magasiner.

Sammenlignet med mai 2024 har +Allt vokst med 30 prosent og står nå for 68 prosent av den totale digitale veksten.

Powered by Labrador CMS