Byrådsleder i Oslo, Raymond Johansen, holdt tirsdag en pressekonferanse etter regjeringens pressekonferanse om koronasituasjonen.
Foto: Annika Byrde / NTB
Koronasmitte på Oslo kommunes korona-pressekonferanse
Smittet person var til stede.
Denne artikkelen er over fire år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Én person som var til stede på byrådsleder Raymond Johansens pressekonferanse tirsdag, har fått korona, skriver Avisa Oslo.
Ifølge avisen kommer dette fram i en e-post signert kommunikasjonsrådgiver Julie Wentzel Frøland ved byrådslederens kontor. E-posten skal være sendt til alle som var til stede på pressekonferansen.
– Vi anbefaler alle som var til stede å være ekstra oppmerksomme på symptomer, holde seg hjemme ved sykdom og ha lav terskel for å teste seg, heter det i e-posten fra kommunen, skriver TV 2.
Pressekonferansen til byrådslederen i Oslo ble avholdt i forbindelse med nye nasjonale tiltak for å begrense koronasmitte.
Nylige artikler
Alle mann til årene – NRKs bokanmelder dekker VM
Den importerte vreden: Hvordan Espen Teigen kopierer Tommy Robinson
– Hadde ikkje rustninga på
Tre veier for journalistikken når KI blir økosystemet
Klar når det smeller?
Mest leste artikler
VM-sponsorplakat på NRK: – I grenseland for hva som kan aksepteres
TV 2s krimekspert dekker fotball-VM: – Ropte til sjefene
Moms er ikke moro. Men 2,5 milliarder er heller ingen spøk
Kokainrotta og de dårlige hjelperne
– Hadde ikkje rustninga på