Se og Hør-sjef Ulf André Andersen, her i Ålesund før Märtha Louise og Durek Verretts bryllup i august.
Arkivfoto: Mats With Greger
Politiet henlegger Durek-anmeldelse
Anmeldte Se og Hør for krenkelse av privatlivets fred.
Denne artikkelen er over ett år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Politianmeldelsen fra Durek Verrett mot Se og Hør, for krenkelse av privatlivets fred, har blitt henlagt av politiet.
Det opplyser Se og Hør-sjef Ulf André Andersen onsdag.
– Det var ikke overraskende, er Andersens kommentar.
Politiadvokat Jenny Marie Solgaard ved Oslo politidistrikt bekrefter henleggelsen overfor VG.
Durek Verretts advokat Geir Lippestad har levert både politianmeldelse og PFU-klage mot ukebladet, etter en artikkel der en tidligere venn av Verrett anklager ham for overgrep i forbindelse med behandling. Verrett har via pressetalsperson avvist anklagene.
Nylige artikler
Moms er ikke moro. Men 2,5 milliarder er heller ingen spøk
VM-sponsorplakat på NRK: – I grenseland for hva som kan aksepteres
Deeyah Khan om å intervjue ekstremister: – Empati er ikke det samme som sympati
TV 2s krimekspert dekker fotball-VM: – Ropte til sjefene
TikTok fester grepet om unge nyhetsbrukere
Mest leste artikler
VM-sponsorplakat på NRK: – I grenseland for hva som kan aksepteres
Sender hele ledelsen til USA under fotball-VM
Fire var for få for NRK – fem var nok
TV 2s krimekspert dekker fotball-VM: – Ropte til sjefene
Kokainrotta og de dårlige hjelperne