Budstikka blir ny
Asker og Bærums Budstikke lanserer nå et nytt lørdagsmagasin. Målet med Mediehuset Asker og Bærums Budstikke er daglig å nå frem til 80 prosent av befolkningen.
Denne artikkelen er over ti år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Asker og Bærums Budstikkes 75 000 lesere får i morgen lese om konsernsjef Kaare Frydenberg, statsråd Valgerd Svarstad Haugland og nyinnflytter Ari Behn.
Det første nummeret av nyskapningen Budstikka Pluss er på 40 sider. Magasinredaktør Per Tørmoen sier i en pressemelding at det redaksjonelle ambisjonsnivået er høyt. Etter en uke med fokus på lokale nyheter, skal Budstikka Pluss representere det motsatte. Analyser, bakgrunn, tanker, trender og fornøyelse er ingredienser i det nye magasinet, skriver avisa i en pressemelding.
- Det er en knalltøff kamp i Asker og Bærum om folks oppmerksomhet. Budstikka Pluss skal bidra til at vi utvikler vår posisjon i distriktet, sier redaktør Andreas Gjølme i pressemeldingen.